Ecofleet
Eshop Vyzkoušejte Přihlášení
Výhody > Ecofleet pro pečovatelské služby

Pro pečovatelské služby

Hladký provoz pečovatelských služeb vyžaduje organizovanost, přehled, dochvilnost pracovníků a přesnost v rozhodování. Mezi vedením seznamu klientů, zajišťováním dostupnosti a vytíženosti sociálních pracovníků, zadáváním a kontrolováním úkolů a správou vozového parku se lze snadno ztratit.

Ecofleet ve svém základu řeší všechny tyto problémy zjednodušením a zefektivněním úkolů jak pro pracovníky v terénu, tak pro nadřízené. Zadávání probíhá ve webovém rozhraní řučně, pomocí hromadného importu ze souboru CSV, nebo pomocí Ecofleet API.

Celý systém Ecofleet je postavený tak, aby do oblasti pečovatelských služeb přinášel to nejlepší ze svého ekosystému aplikací a usnadňoval, zpříjemňoval a zefektivňoval práci všem.
Využití Ecofleet přináší absolutní transparentnost pro pracovníky i klienty. Zjednodušuje administrativu kolem nabízených a provedených úkonů a klientům zvyšuje kvalitu poskytovaných služeb.

  • Úkoly
  • Zákazníci
  • Reporty
  • Mobilní aplikace
  • Vozidla a mapy
  • Kniha jízd
  • Události
  • Jízdy
  • Připomínky
  • Rezervace

Plánujte návštěvy klientů efektivně

Využijte modul Zákazníci pro vedení databáze klientů a přehledu jejich individuálních potřeb. Klienty je možné sdružovat do skupin a přiřazovat jim konkrétní sociální pracovníky podle specializace, specifických potřeb, nebo polohy pro optimalizaci nákladů i jejich rychlejšího obsloužení.

Modul Úkoly v případě využití v rámci pečovatelských služeb nabízí celou řadu nepostradatelných a jedinečných funkcí:

  • Návštěvy u klientů jsou přiřazeny jako úkol pracovníkům v terénu.
  • Úkoly lze také nastavit jako pravidelně opakující se služby dle individuálního plánu klienta.
  • Pracovník je upozorňován na blížící se návštěvu u klienta a s tím spojené úkony.
  • Na základě dat zákazníků zobrazuje Ecofleet pracovníkovi seznam úkonů k provedení.
  • Po dokončení pracovník označí úkon za provedený a může klientovi nabídnout další nadstandardní úkony.
Chcete více informací?
Zaujal vás Ecofleet a rádi byste získali podrobnější informace jak řešit monitoring ve vaší společnosti?
- nebo pište na -

Přehled všech úkonů na jednom místě

Úkoly mohou pracovníci snadno kontrolovat a zpracovávat pomocí chytrých telefonů či tabletů v mobilní aplikaci Ecofleet.

V mobilní aplikaci je možné navolit klientovi standardní či příplatkové služby. Jejich čerpání je společně s fotodokumentací (účtenky, uklizeného domácího prostředí aj.) ihned po dokončení připraveno k podpisu klientem a výstupní dokument (předávací protokol či faktura) je k dispozici on-line formou PDF.

Do aplikace lze ukládat fotografie účtenek či jiných dokladů spojených s vykonanou službou. Nebo potvrzovat položky podpisem klienta.
Položky lze dále v aplikaci Ecofleet vést jako uhrazené, či neuhrazené a dále je zpracovávat.

V modulu Ecofleet Reporty lze lehce shrnout veškeré výdaje na pracovníky, jejich cesty a provedené úkony. Součástí Ecofleet je také například automatizované vyúčtování za dané časové období. V případě nutné zpětné kontroly, je snadné vyhledat jakýkoliv minulý případ včetně GPS souřadnic a časových údajů z cesty.

Dojde-li k onemocnění či dovolené některého z pracovníků, lze rychle a přehledně přiřazovat úkoly jiným volným pracovníkům.

Bezpečné sdílení dat a vozidel

Zásadní výhodou Ecofleet je jeho zabezpečení údajů. Kontrola přístupu k citlivým informacím o klientech je striktně v rámci dodržování nařízení GDPR; monitoring dalších kritických oblastí spojených s výkonem sociálních služeb je na aktuálním technologickém standardu šifrování a zákonů o přístupu k osobním údajům.

Přehled o jednotlivých pracovnících, klientech či řidičích s vlastním ID umožňuje v rámci Ecofleet bezpečně a přehledně alokovat vozidla tak, aby byl váš vozový park už vždy využíván efektivně a naplno.

- nebo volejte -

Ozveme se vám zpět

Zanechte nám na vás kontakt a základní informace a my se vám ozveme zpět.
Jméno:*
Příjmení:*
Telefon:*
E-mail:*
Počet vozidel:*

Úspěšně odesláno

Výborně! Vaše informace byly úspěšně odeslány. Ozveme se vám obvykle během jednoho dne.
- případně volejte na -
- nebo pište na -